Gwarancja
1,5 roku temu kupiłem zestaw komputerowy w miarę dobry , że tak ośmielę się napisać. Niestety w ubiegłym tygodniu stała się rzecz straszna - poczułem smrodek z kompa i było po zawodach. Okazuje się że spalił się :
- procesor ( Intel Pentium 1,6GHz ) kupiony w wersji box
- płyta główna ABIT'a ( BD7II Raid )
Na jeden i drugi podzespół jest gwarancja 24miesiące Problem jednak polega na tym iż serwis "marnie to widzi" - załatwienie gwarancyjnej wymiany sprzętu z tej racji iż nigdy nie spotkali się z takim problemem , że spalił się procek i płyta tej klasy jednocześnie , że prawdopodbnym powodem jest podkręcenie procka - co nie miało miejsca , o tym Was zapewniam , a jeżeli nie podkręcanie to wina zasialacza który podał niewłaściwe napięcie.
Jak Wy Wspaniałe Ludki to widzicie ? Jak mogę dochodzić swoich praw ?
|