Sayan sobie choruje w domciu (grypka), budzi sie o 11:40 ! Podchodzi do kompa, włącza połączenie z netem ... i wyskakuje komunikat BRAK SYGNAŁU. Zapomniałem sie pochwalić ze jestem "szczęśliwym" abonentem Dialogu i korzystam z usługi ISDN

Łapie za telefon w słuchawce niema sygnału, myśle sobie FUCK! Który to juz raz ? Łapie za komórke, oczywiscie w swojej książce adresowej mam juz stały numer AWARIA DIALOG

dzwonie i co sie okazuje

Awaria , i słysze miły głos, postaramy sie usunąć usterke jak najszybciej. no i rzeczyswiscie po godzinie wszystko wróciło do normy, ale skłoniło mnie to do napisania postu.
Byłem użytkowników TPSA "od zawsze" aż do Grudnia 2001, wtedy to do mojego miasta wszedł Dialog no i przyłączyłem sie do konkurencji
Przez lata gdy korzystałem z TPSA (wtedy to jeszcze ojciec załatwiał te sprawy) nigdy nie miałem żadnych kłopotów z telefonem, później przez jakis czas z internetem. A odkąd mam Dialog, monterzy byli umnie 4x nadprogramowo, jakies awarie, sam dzwoniłem do nich .. okolo 8 razy w sprawie nie działającego telefonu. Przyczyny były różne, a to fachowiec zle ustawił łacze cyfrowe bo zmianie z analogowego, a to za słabo przymocował kabelek, a to mi sie modem zepsuł, a to poprostu była unich awaria. Rózne były przypadki, jak juz wczesniej wspomniałem od ponad roku w książce telefonicznej w telefonie komórkowym widnieje numer "AWARIA DIALOG" a to juz swiadczy o tym ze sie przydaje. Chciałem tutaj zaznaczyc ze wielki monopolista jakim jest TPSA świadczył "mi" niewiem jak innym dosyć wysokiej jakości usługi, czego nie moge powiedziec o dialogu. / juz nie wspominam o tym że internet czesto się rozłącza, a pingi bywają koszmarne/.
W kwietniu kończy mi sie umowa na dostawe internetu od Dialogu, i mam wielki dylemat czy przesiąść sie spowrotem na usługi TPSA ? skorzystac z możliwosci założenia Neostrady ? i być kolejną osobom .. która wspiera monopoliste ? czy może próbwał zorientowac sie w sprawie DSL w Dialogu i mieć znowu kłopoty z nimi.
Może ktoś również ma nie miłe sytuacje z Dialogiem ? chetnie poczytam ...
Dbanie o klienta to podstawa.
pzdr sayan_ssj