Cytat:
Napisany przez Tomek.K.
[B]Koniecznie zanieś do serwisu[/B]. Jeżeli jest na gwarancji to bardzo dobrze. A jeżeli nie, to 2 lata od zakupu masz prawo u sprzedawcy reklamować. Ja teraz mam problem z serwisem, a mianowicie dadzą mi nową nagrywarkę z 2 letnią gwarancją, ale nie Liteon'a, a LG. A ja chcę Liteon'a, bo przecież popsuł się Liteon, a nie LG. Całą sprawę opisałem w e-mailu do Federacji Konsumentów i poradzili mi żeby żądać zwrotu pieniędzy na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Za nagrywarkę w 2002 dałem dwa razy tyle co kosztują obecne. Jak daliby mi Liteona 52327s to może nic bym w tej sprawie nie robił, ale za Liteona chcą jeszcze dopłaty.
|
Nie mają prawa oferować Ci towaru o gorszych parametrach. Jeśli nie dadzą Ci Lite-Ona to możesz zażądać zwrotu pieniędzy bądź dopłacić i kupić inny sprzęt. Ja ostatnio miałem przeboje z jednym ze sklepów w Lublinie - sprzedawcy upierali się że mają 14 dni roboczych na załatwienie reklamacji. Pomijając fakt że w ustawie jest mowa o 14 dniach kalendarzowych (włączając w to niedziele, soboty i święta) załatwili moją reklamację później. Ale dostałem zamiast mojej uszkodzonej nagrywarki LTR-48246S identyczną i dodatkowo 2 lata gwarancji od dnia otrzymania nowego sprzętu. Dopłaty za sprzęt nie mogą od Ciebie żądać.
Pozdrawiam