Cytat:
Napisany przez piotrs00
Nie mają prawa oferować Ci towaru o gorszych parametrach. Jeśli nie dadzą Ci Lite-Ona to możesz zażądać zwrotu pieniędzy bądź dopłacić i kupić inny sprzęt. Ja ostatnio miałem przeboje z jednym ze sklepów w Lublinie - sprzedawcy upierali się że mają 14 dni roboczych na załatwienie reklamacji. Pomijając fakt że w ustawie jest mowa o 14 dniach kalendarzowych (włączając w to niedziele, soboty i święta) załatwili moją reklamację później. Ale dostałem zamiast mojej uszkodzonej nagrywarki LTR-48246S identyczną i dodatkowo 2 lata gwarancji od dnia otrzymania nowego sprzętu. Dopłaty za sprzęt nie mogą od Ciebie żądać.
Pozdrawiam
|
Dałem do serwisu i dostałem po tygodniu Lite-on 40125S czy jest ona gorsza od 40125W. Nie wiem czy kłócić się o 40125w