Cytat:
Napisany przez CIAPEK
nie stoje przed problemem w.w. porównania zawsze miałem fona na abonix i tak chyba zostanie, ale mam takie jedno spostrzeżenie z punktu widzenia marketingu.
Pop vs. Heyah... Heyah ogólnie jest na przegranej pozycji i to ostro. Idea-Pop jest dłużej, ma większą renomę i więcej ludzi ma fony w Idei. Heyah to raczkująca sieć, która jednak pokazała na co ją stać poprzez ogromną ilość sprzedanych starterów.
Więc uważam, że nowy klient mając do wyboru Heyah i Pop nie powinien się długo zastanawiać.
Ciekawe jak zareaguje Simplus 
|
Jesteśmy w podobnej sytuacji

Ja na razie czekam, Tobie proponuję jeszcze przez jakiś czas to samo.
A czy Heyah rzeczywiście stoi na przegranej pozycji? W ciągu kilku miesięcy zdobyła ponad milion klientów. To przynajmniej jedna trzecia tego, co w sumie ma IDEA POP (a może i więcej, ich sprawozdań finansowych nie analizowałem, ale zakładam, że są niewiele w tyle za Erą). Dodatkowo poprzez dobrze pomyślaną strategię marketingową cały czas zachęcają nowych. Mają też faktycznie łatwe do zapamiętania numery (zawsze to trzy cyfry do pamiętania mniej) i ogólnie jest to już marka lubiana. POP wychodzi teraz z nową, bardzo atrakcyjną ofertą. Ale nie da się też ukryć, że robi to trochę późno... Czy to wystarczy? Na niekorzyść obydwu operatorów działa fakt, że mamy do czynienia z segmentem telefonów na kartę, które praktycznie wcale nie związują klienta terminowo z firmą. Interesującym i według mnie bardzo przemyślanym zagraniem teraz byłoby przyłożenie cholernie atrakcyjnej oferty abonamentowej. Takiej, która naprawdę przyciągnęłaby klientów, a że jest to umowa terminowa, zrobiłaby to na dłużej...
ps: I niech cholera ERA podchwyci mój pomysł bo ja chcę w końcu podpisać abonament, ale na atrakcyjnych warunkach!!!