Cytat:
Napisany przez przemas
ja mam nadzieję, że "change your network, not your number" w przypadku np heyah na pop będzie bezpoblemowe...
ale to już życie zweryfikuje
natomiast jeśli mówimy o umowach abonenckich to rozwiązanie takiej umowy wiąże się [chyba] z karą. przynajmniej takie coś widziałem jakiejś umowie [bo sam nigdy takiego czegoś nie podpisywałem] a zmiana operatora to IMO rozwiązanie umowy. inaczej nalezy sie liczyc z kosztami zapisanymi w umowie
|
To zrozumiałe, że jest takie zabezpieczenie, bo łatwo jest chyba wyobraźić sobie sytuację, kiedy ktoś podpisuje umowę na dwa lata, bierze telefon za tysiąc złotych i zrywa umowę po miesiącu.. Operatorzy muszą się przed tym bronić. Natomiast przepis dotyczący możliwości zachowania starego numeru obowiązywałby raczej w momencie, kiedy te dwa lata już minęły i klient chce (i może) rozwiązać umowę. Podpisuje umowę z innym operatorem, a ten ma obowiązek zapewnić mu ten sam numer. Tak przynajmniej ja bym to widział.