Wyslalem nastepujacego maila do firmy:
"Witam,
Nawiązując do zamówienia monitora Neovo z dnia 24.05.2004 dla firmy
xxxxx, pragnę przypomnieć, iż w rozmowie telefonicznej
Pan Marek Tokarski obiecał wynagrodzić opóźnienie związane z
dostarczeniem monitora w wyznaczonym terminie. Jako przykład zostało
podane przesłanie pustych płyt jednokrotnego nagrywania (CD-R) w
jednej paczce razem z fakturą i kartą gwarancyjną monitora. Fakturę
oraz kartę gwarancyjną otrzymałem, jednak obiecanego dodatku nie.
Pragnę wyrazić zapytanie, czy przesyłka nie zaginęła podczas
transportu (u kuriera, w firmie spedycyjnej), w takim przypadku
istnieje jeszcze możliwość złożenia odpowiedniej reklamacji.
Z wyrazami szacunku"
Zobaczymy kiedy bedzie odpowiedz i jaka ona bedzie <jesli bedzie>.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved
|