Cytat:
Napisany przez para
Jak rozwiązałeś problem z tymi rachunkami?
Bo ja również zrezygnowałem z TP S.A. z dniem 30 lipca
ale do dzisiaj nie odłaczyli telefonu. Rezygnację wysłałem
listem poleconym bo nie ma u mnie biura obsługi klienta.
|
********************************
ja jestem bardzo porządny, więc po pierwszym zadzwonilem do tzw.reklamacji ( majac juz nowego operatora) i wyraziłem zdziwienie otrzymanum rachunkiem - panienka zapisala sobie - a pozostale rachunki po prostu wyrzucalem do kosza. Przy wyłaczeniu oczywiscie nikt do ciebie nie przychodzi,
to oni powinni ci wylaczyc numer na centrali - ale pacany tego nie robia - pilnuj wiec zeby nie dzwonic z numeru tepsy. Kabelki tepsy zostaly przez monterow nowego operatora odlaczone od puszki , zaizolowane i tak sobie wisza i czekaja, az tepsa znormalnieje - bo w koncu za 1 zeta moge do nich wrocic