Cytat:
Napisany przez maxxam
ale okazuje sie ze niektore sklepy np FORMAT w Warszawie daje na nagrywarki 12 miesiecy gwarancji  i co wtedy 
|
Sklep nie może dać mniej gwarancji niż daje producent
Mogą ci to wmówić, ale nie ma to umocowania prawnego
Nie powiem ci gdzie bo nie wiem dokładnie - trza by poszukać, ale na to są dokładne przepisy prawne i zawsze wygrasz
To tak jak przepis, że w sklepie sprzedawca nie ma prawa odmówić ci obsłużenia cię (dlatego m.in. nie ma czegoś takiego jak: "Tych klientów nie obsługujemy"

)
Wygląda to jednak tak, że jeżeli jest łatwiejsza droga dotarcia do serwisu niż przez sklep - zawsze tak robię - szkoda nerwów (mimo, że miło jest dopiąć swego - pytanie tylko czy warto za taką cenę)
No i unikam wtedy także takich wałków z gwarancją
A co do twojej wypowiedzi - są na to różne sposoby
Pierwsze co przychodzi mi do głowy - to skontaktować się z producentem/dystrybutorem - powiedzieć, że sklep robi fatalna reklamę danemu produktowi poprzez np. skracanie czasu gwarancji
Wszystko wiadomo zależy od układów, ale dystrybutorzy raczej nie lubią takich wałków i współpraca dystrybutora z takim sklepem może się prędzej czy później zakończyć