Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.08.2004, 01:48   #7
VIZZARD
Kodex 3 - Wyrok Zapadł
 
Avatar użytkownika VIZZARD
 
Data rejestracji: 02.01.2004
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 11,779
VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>VIZZARD jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez maxxam
ale okazuje sie ze niektore sklepy np FORMAT w Warszawie daje na nagrywarki 12 miesiecy gwarancji i co wtedy
Sklep nie może dać mniej gwarancji niż daje producent


Mogą ci to wmówić, ale nie ma to umocowania prawnego


Nie powiem ci gdzie bo nie wiem dokładnie - trza by poszukać, ale na to są dokładne przepisy prawne i zawsze wygrasz


To tak jak przepis, że w sklepie sprzedawca nie ma prawa odmówić ci obsłużenia cię (dlatego m.in. nie ma czegoś takiego jak: "Tych klientów nie obsługujemy" )


Wygląda to jednak tak, że jeżeli jest łatwiejsza droga dotarcia do serwisu niż przez sklep - zawsze tak robię - szkoda nerwów (mimo, że miło jest dopiąć swego - pytanie tylko czy warto za taką cenę)


No i unikam wtedy także takich wałków z gwarancją



A co do twojej wypowiedzi - są na to różne sposoby

Pierwsze co przychodzi mi do głowy - to skontaktować się z producentem/dystrybutorem - powiedzieć, że sklep robi fatalna reklamę danemu produktowi poprzez np. skracanie czasu gwarancji

Wszystko wiadomo zależy od układów, ale dystrybutorzy raczej nie lubią takich wałków i współpraca dystrybutora z takim sklepem może się prędzej czy później zakończyć
VIZZARD jest offline