Dyskusja: Siemens CX65
Podgląd pojedynczego posta
Stary 14.08.2004, 00:08   #6
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez nimal
moj szef go ma
telefonik bajerancki, ale:
brak oslonki na aparacie - wystraczy go polozyc na piachu i mozesz miec kupe z aparatu i kamery (albo klucze w kieszeni)
druga rzecz - nie dalo sie w nim uruchomic cb info, w salonie byli zdziwieni bo wsio ustawione a aparat nie wyswitle/odbiera owych informacji (zeby bylo zabawniej serwis siemensa ponoc stwierdzil ze o ni moze byc podstawa do reklamacji)

niestety ja mam nader negatywne zdanie o sofcie pisanym do telefonow siemensa (awaryjny, sporo poprawek, czesto raczej nie sprawdzonych bo kolejne softy potrafia jeszcze bardziej pie...szyc pewne zeczy)
a serwis to juz jest po prostu chamstwo - przetrzymywanie aparatu, nieustosunkowanie sie do wszystkich zgloszonych usterek itp
niesety moje przejscia z siemensem sa zle, aczkolwiek np Zona ma drugiego siemensa i jest zadowolona (ale na razie nie musiala reklamowac)

krotko - aprat ciekawy, ale ma na pewno buga (owe cd info), co nie wrozy najlepiej
O braku osłonki na aparacie wiem, ale z tego, co widziałem i czytałem, to sporo modeli tak ma i nie jest to tylko cecha Siemensa, nie mówiąc już o tym konkretnym modelu. Poza tym ja tak szanuję tego typu rzeczy, że położenie aparatu na piasku, ani uszkodzenie go w żadej inny sposób raczej nie wchodzi w grę. Powiedziałbym nawet, że jeżeli nie zdarzy się nic nieprzewidzianego to kiedy będzie mi się kończyła umowa abonamentowa, aparat będzie po moim użytkowaniu wyglądał jak nowy. Zawsze tak podchodzę do rzeczy, które przedstawiają dla mnie jakąś wartość i sądze, że w tym wypadku byłoby podobnie.

Jeśli natomiast chodzi o to CD Info, to nie mam zielonego pojęcia, co to jest. Możesz mi to trochę przybliżyć?

A co do gwarancji i ewentualnych problemów w serwisie, to raczej pod tym względem się nie obawiam. Zawsze zaznajamiam się z umową, którą podpisuję i znam mniej więcej prawa konsumenckie. Jeśli ktoś będzie próbował mnie ich pozbawić, wymuszę ich respektowanie. A w serwisie nie dam się spławić. I lepiej dla osób tam pracujących, żeby nie próbowały tego zrobić.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post