Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.09.2004, 22:35   #5
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Piterniel
Byłem niedawno u tych od spraw konsumentów i dowiedziałem się dokładnie.

Jeżeli idziesz na gwarancje sprzedwcy (sklepu) sklep ma 2 tygodnie (14dni). I dni roboczych i nie roboczych. Oni będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie ROBOCZE. Nie zgadzaj się z tym

Jeżeli idziesz na gwarancje producenta to mają 2 tyogdnie oczywiście to samo, że będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie robocze ! nie wierz im. Jeżeli po 2 tygodniach nie otrzymasz towaru to muszą się z tobą skontaktować i poinformowac o ewentualnych przedłużeń, ale to już max 3 tygodnie (łącznie). Po tycvh 3 tygodniach bez gadania muszą ci dać nowy towar bez wad.


Pozdro

PS. Najlepiej idz do Federacji Konsumentów i spytaj się jak przygotowac pismo oni od razu miękną (podobno się ich boją)
Niestety niedokładnie tak to wygląda. Jeśli korzysta się z gwarancji udzielonej przez producenta, to zgadza się z postanowieniami w niej zawartymi. Naprawa może wtedy trwać i miesiąc, jeśli tak jest zapisane w umowie gwarancyjnej.

Co innego jeśli skorzysta się z niezgodności towaru z umową. Wtedy sklep ma dwa tygodnie na naprawę. Jeśli po tym czasie tego nie zrobi, można domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy.

Więcej na stronie federacji konsumentów. Nie pamiętam adresu, ale pewnie coś jak: www.federacjakonsumentow.pl
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post