Taki mejl

poszedł właśnie do lge:
Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem m.in. nagrywarki 8320B, do której mniej więcej 3 dni temu ukazał się nowy firmware. Jak do tej pory na stronach lge.pl nie ma żadnej wzmianki o tym (a upgrade ten obejmuje 3 modele nagrywarek Pańskiej firmy). Wiążą się z tym moje pytania:
1) czy jest to oficjalny upgrade firmware'u ?
2) dlaczego Polska musi być zawsze 'do tyłu', czy tak się dba o klienta ?
3) przeszukując sieć natkąłem sie na następujący link, do strony lge.co.kr, (http://www.lgservice.co.kr/docs/graph/ec_sws_detail.jsp?aSeqNum=356&aTotal=306&aPage=1&P rod=A&aOS=A&aIndex=) gdzie znajduje się link do opisu zmian w nowej wersji firmware'u, niestety po koreańsku... czy możliwa jest jego translacja na język bardziej nam zrozumiały - PL/ENG ?
4) Odnosze przemożne wrażenie że Pańska firma pozwala sobie na traktowanie Polskiego rynku 'po macoszemu' - czy aż tak trudno dodać do strony dział opisujący szczegółowo zmiany w nowszych wersjach oprogramowania ?
5) Czy nie lapszą drogą dotarcia do wielu klientów był by kontakt Z INICJATYWY PAŃSKIEJ firmy z polskojęzycznymi serwisami tematycznymi, bezpośrednie informacje docierały by wtedy szybciej do potencjalnych odbiorców ?
Proszę wybaczyć mi tak agresywne pytania, ale coraz bardziej drażni mnie stosunek firm do klientów którzy już dany sprzęt kupili (vide CreativeLabs Europe), kompletne ich ignorowanie i zmuszanie do zdobywania niezbyt pewnych informacji z drugiej ręki. Wydaje mi się iż nie tędy prowadzi droga do budowania zaufania odbiorców do firmy.
Z Poważaniem
XXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX
:
Jak w temacie, czy ktoś już do nich poisał w tego typu sprawach?