Dyskusja: INTEL Uwaga
Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.09.2004, 12:25   #1
Dinx
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Dinx
 
Data rejestracji: 14.03.2003
Posty: 128
Dinx w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy INTEL Uwaga

Uwaga na Intel***8217;a

Post ten dedykuję wszystkim osobom , które kierując się chęcią posiadania dobrego zestawu komputerowego, kupują sprzęt u teoretycznie dobrych i sprawdzonych dostawców. Mówię tu konkretnie o firmie INTEL .
Nie dajcie się zwieść (tak jak ja się dałem) chwytom reklamowym tej firmy, to tylko chęć przyciągnięcia klienta, którego w przypadku roszczeń gwarancyjnych zupełnie się lekceważy mimo widocznych uchybień ze strony firmy Inlet. Trzyletnia gwarancja w przypadku boxowanych procesorów to fikcja.
Oto przykład :

W lipcu 2002 roku kupiłem zestaw komputerowy za dość znaczną kwotę, złożony z jak mi się wydawało w 100% pewnych podzespołów, łącznie z zasilaczem z zabezpieczeniami i płytą Abita na czele. Zestaw ten wyposażyłem w boxowany procesor PIV 1,6 GHz firmy Inlet.
W marcu 2004 roku podczas uruchomienia komputera spalił mi się procesor ( zaznaczam iż mimo takowych sugestii ze strony Intela ***8211; nie podkręcałem tego procesora, co można było sprawdzić ***8211; zresztą ma przecież zabezpieczenie przed przegrzaniem o czym Inlet skrupulatnie informuje potencjalnych ***8222;jeleni***8221; ).
W związku z faktem iż był na gwarancji ( 36 miesięcy ***8211; wersja box ) sądziłem, że wszystko przebiegnie bez problemów.
Niestety tu zaczęły się schody w postaci często bezsensownych wyjaśnień , uzasadnień . Najpierw sugerowano mi iż musiałem go podkręcać. Kazałem więc by sobie to sprawdzili. Ta linia tłumaczenia upadła. Później zapewniano mnie , zwodząc przez ponad dwa miesiące że go wymienią w ramach procedury AWR . Niestety nie wiem kto takową posiada skoro kazali mi samemu szukać! ( mogę podać nazwisko osoby z Intela ) . Inną sprawą jest fakt , że próba kontaktu z osobą w Inletu prowadzącą podobne sprawy graniczy z cudem ***8211; przez ponad 1,5 miesiąca przebywa na szkoleniach (chyba jak zwodzić niezadowolonych klientów).
W efekcie końcowym ( po czterech miesiącach ) stanęło na tym , że jestem jakimś oszustem o czym napisał Pan z Intela w dość delikatny sposób ***8211; sugerując , że to ja podmieniłem procesory ponieważ nie zgadzają się numery na procesorze i dokumentach zakupu. Pozwolę sobie przytoczyć maila tego Pana ( skierowanego do sklepu w którym nabyłem zestaw ) :

***8222;te dwa procesory - sa technicznie takie same (zegar itp) ale to sa dwa rozne proceosry!!:
Sprzedany przez ABC date zgodnie z faktura procesor to BOX, natomiast
zgloszony przez Panstwa procesor 1.6GHZ/256/400/1.75V SL5UJCOSTA RICA, nr serii 3203A921-0421 To ... Tray (OEM) formalnie 1 rok gwarancji - ktory nie zostal sprzedany do ABC Data (Actebis group). Co ciekawsze zostal sprzedany (formalny proces) do Intel B.V. - czyli
był nieodplatnym samplem - probka walidacyjna - ktore dostaja firmy OEM
dla przygotowania maszyn wzorcowych. Takie sample jako produkty niehandlowe są wylaczone z jakiejkolwiek gwarancji poniewaz nie byly przeznaczone do dalszej sprzedazy!
Prawdopodobnie widnieje na nim opis - Intel Confidential.
Tak wiec albo zostal Wam sprzedany przez inna firme albo klient
koncowy wszedl w jego posiadanie dziwna droga - dolozyl wiatrak (byc moze
oryginalny Intela) I twierdzi ze to BOX.
Podsumowujac -
Uszkodzony procesor nie jest produktem handlowym, nie byl przeznaczony
Do odsprzedazy I nie podlega zadnej gwarancji!
ABC data ma racje odmawiajac jego wymiany.
Pozdrawiam
Dariusz Wittek***8221;

Tak więc nabywając sprzęt w normalnym sklepie nabyłem procesor który nigdy nie powinien wypłynąć z Intela , ale Oni wcale się nie przejmują , że Ich firmę opuszczają jakąś dziwną ( jak to określił Pan Wittek ) drogą niehandlowe procesory .Nie próbują dociec w jaki sposób taki procesor trafił na rynek, kto za to odpowiada? Dla nich ważne jest, że klient ( czyli ja ) to oszust i nie muszą mu pomóc , nie wymienią procesora. To jest sukcesem , załatwieniem gwarancji.
Uważajcie więc na firmę INTEL bo jedyne co możecie zyskać w miejsce rzetelnego ustosunkowania się do gwarancji to wysłuchanie lub przeczytanie impertynenckich uwag ze strony ***8222;fachowców***8221; z Intela.
Dinx jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online