Cytat:
Napisany przez tomeki
Oddalem dzisiaj do reklamacji, nie było większego problemu, tylko panowie ponarzekali, że będę musial załatwic ta rejestrację internetowa. Poprzednim razem na poczatku sierpnia, zaraz po wprowadzeniu nowych zasad rekalmacji probowali ich sciśle przestrzegać, więc musialem stoczyć potyczke słowną, żeby to w koncu przyjeli.
Wydaje mi się, że numer seryjny na obudowie i w Nero info tool sa rózne. Jak to się mogło stać? Czy z tego powodu mogą nie uznać reklamacji?
Wgrywalem firmware róznymi programami, najlepszy jest mtkflash, ale nawet ten program nie potrafił sobie poradzić ze stale świecącą na czerwono diodą.
|
zadzwon do nich po 10 dniach roboczych jak ci kaza przyjechac dostaniesz swistek z serwisu ze do wymiany. pojdz z min do kolesia w dziale handlowym co zajmuje sie zwrotami i pogadaj z nim ladnie zeby wymienili ci na wyzszy model - kolo jest wpozadku da sie z nim dogadac