Cytat:
Napisany przez JacoM
Witam
Padla mi plyta glowna, bylem z nia w sklepie gdzie ja kupielm, i tam mi powiedziano ze najlepiej jak se ja sam zawioze bo nei wiadomo kiedy oni sie do serwisu wybiora.
No i zawiozlem.
Na serwisie spoko, plyte przyjeli
A pozniej sie zaczelo, plyty mi nie oddadza bo sklep w ktorym ja kupilem ma dług w hurtowni.
Olali mnie.
Sklep kasy nie ma, a hurtownie to wali.
Co do sklepu to sie nie czepiam (dostalem plyte w zastepstwie)
ale to juz trwa ponad 2 miesiace
I gdzie sie klocic ?
|
Przykro mi to pisać, ale dałeś się wyjątkowo w maliny wpuścić...
Nie powinno Cię interesować, kiedy sklep będzie w hurtowni. To jest ich problem !! W końcu to u nich kupiłeś płytę, a nie w hurtowni więc to oni są zobowiązani do jej naprawy/wymiany i załatwienia tego z hurtownią.
Co do hurtowni, to jakieś niepoważne bydlaki !! Co Ciebie interesują długi sklepu ?? Nie mają prawa Ci nie oddać Twojej własności. Przecież Ty nie możesz być karany za długi sklepu !!
Naprawdę tak śmieszny, dziwny, absurdalny przypadek, że ręce opadają
Nie ma sie co kłócić zarówno z jednymi, czy drugimi, tylko udaj się do Rzecznika Praw Konsumenckich w Twoim mieście. On Ci doradzi jak postępować, a nawet sam podejmie interwencję w Twoim imieniu. Jego porady, jak i interwencje są darmowe. Ostatecznie przygotuje Cię do procesu sądowego, którego w Twoim przypadku bym nie odpuścił, bo to są kpiny, a sprawa jest wygrana !! Ale do tego trzeba zebrać troszkę papierów, bo w Sądzie nie wygrywa sprawiedliwość, ale ten, kto ma lepsze i więcej papierów.
Polecam na teraz, jak i na przyszłość poczytać troszkę o Prawie Konsumenckim, zanim się po raz drugi dasz tak wysiudać:
http://www.ih.katowice.pl/prawa.htm