Cytat:
Napisany przez Remix
Witam!
To nie jest umowa, a jedynie potwierdzenie przyjecia zamowienia - nie jest ono zobowiazujace dla sklepu do wykonania danego zamowienia - moga zawsze odmowic wykonania zamowienia.
Po drugie to co pisal Bartez o cenie.
I wreszcie po trzecie... czy naprawde jestescie tak naiwnia, aby sadzic, ze ktokolwiek otrzyma cokolwiek od tego sklepu za darmo?
Ludzi opamietajcie sie bo powoli robicie z siebie posmiewisko... mozecie zakladac sprawy w sadzie, ale i tak je przegracie i stracicie tylko kase i czas.
NIKT nie dostanie ZADNEGO sprzetu od komputronika ZA DARMO i NIC na to NIE PORADZICIE.
|
Nie jest naiwnym ktoś, kto oczekuje, że inna osoba weźmie odpowiedzialność za błędy, które popełniła. Być może macie rację jeśli chodzi o cenę i potwierdzenie zamówienia (chociaż nie wiem, jak jest naprawdę), ale nie widzę naiwności w tym, że ktoś chce walczyć o swoje. Zwłaszcza już po takim mailu, jaki osoby zamawiające dostały. Podanie jako przyczyny: "Z oczywistych względów" przyznam, że trochę mnie zdenerwowało i dopiero teraz zacząłbym rzeczywiście się zastanawiać, jak można by dalej poprowadzić sprawę. Co innego gdyby sklep do każdego klienta wysłał imiennego maila z wyjaśnieniem i przeprosinami. Ale że tak nie zrozbił, to jestem za tym, aby poniósł konsekwencje za swoje błędy.