Dyskusja: BenQ 1620
Podgląd pojedynczego posta
Stary 28.01.2005, 19:45   #10
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez El_Visek
...Do głowy przychodzi mi tylko reklamacja palnika.
Hm - w pewnym sensie to dobry pomysl (o ile wiesz ze wina nie lezy po twojej stronie). Moglibysmy wtedy sie przekonac jak rzeczywiscie dziala system door-to-door benq. Powiem szczerze ze jestem ciekawy jak rozwiaza te kwestie ... W tym przedziale cenowym nikt nie oferuje tego typu gwanrancji, wiec jezeli rozwiazaliby ten problem na poziomie to byloby to bardzo dobre (precedens w tym przedziale cenowym i moze nowa moda na gwarancje user-friendly). Mam jednak dziwne przeczucie ze testowanie napedu bez fizycznej obecnosci klienta moze odbyc sie na zasadzie - varbatima nagralo - nagralo, odczytalo - odczytalo, to odsylamy i klient placi 50 zeta kosztow kuriera w obie strony. Poza tym ciekawe jak "daleko" idzie ten naped, skoro benq polska juz tego modelu nie posiada, wiec oni nowego chyba nie dadza.

Wogole sprawdzal juz ktos system door-to-door benq ??
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post