[QUOTE=SaCHiB]Fotka i małe info :
Model ten zostal przygotowany przez firme Koenig (oprócz wersji 800-konnej sa jeszcze 600 i 700 konne). Predkosc makymalna wynosi 370 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 3.1 sekundy, maksymalny moment obrotowy wynosi 720 (!) Nm przy 4800 obr./min. Auto jest wyposazone w tarcze hamulcowe : 378 mm z przodu i 355 mm z tylu. Felgi to 18 calowe magnezowe obrecze. Obudowa wskazników i konsola centralna wykonane sa z kevlaru i tworzyw weglowych. Pedaly z perforowanego aluminium moga byc ustawiane w kilku pozycjach. Moc maksymalna (800 KM) osiagana jest przy 7200 obr./min. Silnik, który uzyty jest w tym modelu to 12 cylindrowa jednostka o pojemnosci 4.7 litra. Pojazd ten kosztuje 2.5 mln zlotych (!!!!!!).
Może kiedyś uzbieram
No to teraz wszystko rozumiem, swoja droga to przypomnialy mi sie testy tego wozu (Motorvision) gdzies w alpach prowadzil je M. Schumacher najwieksze wrazenie zrobila wtedy na mnie nawrotka w miejscu za startu zatrzymanego. Wtedy u nas byly tylko polonezy