Cytat:
Napisany przez Korowiow
Berion chyba niedoczytales posta - to sa gotowe obrazy - najpewniej zripowane w ten czy inny sposob. [...]
|
Toć ja wiem...
Dawniej *.iso przygotowywały grupy scenowe rip'ując *.gcm (GameCube Master file), czyli oryginalny format (nazwijmy go: developer'ski), który obsługiwały jedynie specjalny soft i nagrywara w HDK.
Dziś możesz *.iso sam sobie zmajstrować między innymi dzięki wspomnianym Viper Ripper (oczywiście stream z konsoli, bo ŻADEN PC'owy napęd tego nie tknie)... ...
Nie ruszysz tego iso, nie podmontujesz pod nic... ... , finito

właśnie dlatego, że:
Cytat:
Napisany przez A.Z.BEST
[...] no i tu jest pies pogrzebany. Obrazy na GCNa są tak skonstruowane, że czytane są od końca płyty (aby zwiększyć prędkość odczytu, ze względu na odległość od środka koła [...]
|
Cytat:
Napisany przez Korowiow
[...] Co do tych ostatnich 256 bajtow to tez sie nie zgodze - kazdy program przy tworzeniu nim obrazu (czy kompilacji i jej nastepnym wypalaniu) zapisuje na plyte szereg bzdetnych informacji jak sprzet na jakim dokonano nagrania, daty i czasy nagrania, aplikacje ktora tworzono / nagrywano obraz. Wyglada na to ze te dane "nie zajmuja miejsca" na plycie - gdyz gdyby nie one - to i tak w miejscu dla nich przeznaczonych zarezerwowana bylaby pustka. [...]
|
Mylisz się... nie potrafię Tobie tego wytłumaczyć, ale mylisz się... (Dreamcast się kłania i dummy file)
Cytat:
Napisany przez Korowiow
[...] Jesli gdzies tu sie kryje blad to sie do niego przyznaje - zajmijmy sie problemem a nie wrzucaniem sobie wzajemnie.
|
Ok. ... Tyle, że problem jest nie rozwiązywalny (na dziś dzień).
Są dwa panaceum:
nowy bios do mod'a, albo (w co raczej wątpię) program, który widzi i pozwala na edycję takich obrazów (coś na wzór Quix'a czy xISO... ...).
"Hex'em" raczej się nie wiele zdziała (gdybym się mylił to respect

)