Cytat:
Napisany przez MacGyver
Jak już ktoś wczesniej pisał, jest to element taktyki, która pozwala ochranić Twoją flotę. Bo jak wiadomo floty "poruszającej się" nie można zaatakować, więc jak idziesz spać lub jak sie wylogowywujesz na dłuższy okres (jak jestes "nieobecny" nie masz możliwości odpowiedzenia na atak) wysyłasz swoją flotę na wycieczkę (predkość na minimum - wtedy mniej deuteru "znika") - jak Cię zaatakują to zrabują połowę tego co masz ale flota bedzie nienaruszona 
|
Ja pisałem

, czytajcie forum ogame
http://213.239.217.143/, dużo sie wyjaśni i wiele pomoże. Pod tym linkiem
http://www.freewebs.com/klakier3/mmot/SpeedSim_PL.rar , jest symulator walki
trzeba uruchomić w wersji angielskiej, mimo że jest po polsku bo nie będzie działał, wpisujecie co macie na obronę i przypuszczalne siły wroga i kliknąc symulację i widać czy się uda czy nie. Symulator działa też w drugą stronę, skanujemy planetę kolesia patrzymy co ma na obronę i wysyłamy odpowiednie siły. Ogólnie lepiej jest mieć więcej lekkich myśliwców niż kilka ciężkich, to się lepiej kalkuluje, ktoś już robił obliczenia na forum ogame.