Cytat:
'Wysyłka
Jeśli użytkownik posiada uprawnienia do korzystania z Lokalnych usług odbioru i zwrotu patrz ***8220;Lokalne usługi
odbioru i zwrotu****8221; na stronie 40, po sprawdzeniu treści wiadomości potwierdzającej powinien skontaktować się ze
wskazaną lokalną firmą przewozową, która zgłosi się w celu odbioru sprzętu. W takim przypadku koszty transportu
pokrywa firma Plextor.
Jeżeli produkt nie kwalifikuje się do tego typu usług, użytkownik dostarczy urządzenie do firmy Plextor we własnym
zakresie.'
|
I dalej:
Cytat:
'7.3 Lokalne usługi odbioru i zwrotu*
Lokalne usługi odbioru i zwrotu* to usługa firmy Plextor polegająca na bezpłatnym odbiorze i zwrocie użytkownikowi
produktów wykazujących oznaki uszkodzenia w okresie gwarancyjnym. Aby skorzystać z tej usługi, postępuj
według opisanej powyżej procedur (patrz ***8220;Procedury RMA***8221; na stronie 39).
7.4 Obsługa DOA
Jeżeli w produkcie Plextor pojawią się usterki w przeciągu pierwszych 30 dni od daty zakupienia (Dead On Arrival -
nie działa od początku), produkt Plextor zostanie natychmiast wymieniony na nowy. Data zakupienia powinna być
wykazana na rachunku. W takim przypadku należy postępować zgodnie z określoną procedurą (patrz ***8220;Procedury
RMA***8221; na stronie 39).
* Kraje UE, Norwegia i Szwajcaria'
|
Tak wiec:
-jezeli kupujesz sprzet sprowadzany przez alstor to jest D-T-D i oni dalej wysylaja do belgii
-jezeli nie, to oddajesz na zwykla gwarancje sprzedawcy i on wysyla sprzet do belgii.
(z tego co rozumiem to w pierwszym przypadku wypelniasz RMA i alstor robi za ciebie reszte), a w drugim przypadku dostarczasz do sprzedawcy i on robi reszte (on sie juz martwi co z tym dalej zrobic).