Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.03.2005, 12:38   #10
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez wolfen3
Czyli biere tą umowe wypełniam sobie a potem po 30 dniach ide do telepunktu i wykladam kawe na lawe tak ? Czyli ten swistek + neo

Jezeli wina lezy po ich stronie to jak wypowiem umowe to nie obciąza mnie tymi dodatkowymi kosztami, tak ?
Czy Masz jakiekolwiek potwierdzenie, że zgłaszałeś awarię? (nr. zgłoszenia, data, godzina, nazwisko kolesia, który przyjął - nie żartuję)

Jeśli nie naprawili w ciągu 30 dni to Idź do Telepunktu i zgodnie z warunkami umowy wypowiedz ją.

http://www.neostrada.pl/doc/regulamin.pdf

Ostatnio zmieniany przez ed hunter : 11.03.2020 o godz. 18:19
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post