Podgląd pojedynczego posta
Stary 30.03.2005, 17:39   #12
BD
Team Member
CDRinfo VIP
 
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
BD zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
@mr_spock - oczywiscie mozesz reklamowac - u mnie tez pozlazily oznaczenia przyciskow i znaczek logitecha.

Skoro kupilem jedna z najdrozszych myszek na rynku to wydaje mi sie, ze w zamian moge od niej oczekiwac trwalosci i przyzwoitego wygladu . Czesto robie np zdjecia do ksiazki i jak mam taka mysz pokazac w ksiazce i pisac ze jest dobra jak widac cos innego .

Jestem trudnym klientem bo doskonale wiem czego, oczekuje najwyzszej jakosci, kompetentnej obslugi. Jezeli cos mi nie pasuje to inne w inne miejsce albo reklamuje produkty w przypadku gdy nie spelniaja moich oczekiwan. Tyczy sie to wszystkiego i wszedzie. Bywalo rowniez i tak, ze reklamowalem jedzenie w restauracji bo np kotlet byl niejadalny.

To proste - akceptuje podana cene i godze sie za tyle kupic dany produkt ale w zamian oczekuje ze bedzie on dzialal i wygladal jak nalezy.

Co do tresci listow jakie napisalem oto one:

Cytat:
Witam,

Od wielu lat jestem fanem Panstwa produktow. Do tej pory uzywalem kilku
myszek, klawiatur oraz innych peryferiow. W chwili obecnej posiadam min.
myszk MX700, klawiature UltraX oraz glosniki Z-680.

Z racji swojej pracy - jestem autorem kilkudziesieciu ksiazek o tematyce
informatycznej, publikuje w prasie a moje ksiazki doczekaly sie rowniez
tlumaczen na inne jezyki - sporo czasu spedzam przy komputerze.
Zazwyczaj jest to kilka a nawet kilkanascie godzin dziennie. Z tego
powodu wygoda pracy jest dla mnie bardzo wazna.

Z chwila premiery myszy MX 700 zdecydowalem sie na jej zakup. Produkt
spisuje sie bardzo dobrze ale ma jedna wade, ktora chce zareklamowac.
Otoz nieszczesna farba w kolorze srebrnym oblazi i wyciera sie. Wyglada
to po prostu koszmarnie. Odwiedza mnie wielu ludzi i wstyd mi przed
nimi, ze moja mysz tak wyglada. Dlatego chowam ja do szuflady zeby nie
straszyla.
Robiac zdjecia myszki do jednej z ksiazek musialem uzywac produktow
innej firmy bo niestety topowy Logitech MX700 nie nadaje sie do tego
celu ze wzgledu na swoj wyglad. Wstyd cos takiego pokazac w ksiazce i
pisac, ze jest dobre.

Uwazam, ze wytarta fabra jest nie do przyjecia w jednej z najdrozszych
myszek dostepnych na rynku. W zwiazku z tym chcialem zapytac czy moge
reklamowac te usterke. Jezeli tak to gdzie mam urzadzenie wyslac.

Dodam, ze w poprzedniej mojej myszce (optyczny MouseMan) takiego
problemu nie bylo. Oczywiscie bylo widac slady uzytkowania produktu ale
tam nic sie nie wycieralo ani nie oblazilo.

Drugi problem dotyczy klawiatury. Rowniez produkt Logitecha, model
UltraX. Wybralem te klawiature dlatego, ze jako jedna z nielicznych ma
niski skok klawisza, jest wygodna w pracy, ma tradycyjny uklad i nie
powoduje zmeczenia rak podczas wielogodzinnego pisania.

Niestety kolejny raz mam pecha bo srebrna farba na dolnej krawedzi
wytarla sie i widac paskudny jasnokremowy plastik. Poza tym z czesci
klawiszy starly sie litery. Z tego powodu ten produkt rowniez chce
zareklamowac.
Podobnie jak w przypadku myszy rowniez klawiatura nie nadaje sie jako
model do zdjec do ksiazki i musialem uzywac urzadzenia innego producenta.

Nie ukrywam, ze do tej pory uwazalem Logitecha za synonim jakosci. Za
tym szla wysoka cena ale rzecza oczywista jest to, ze jakosc musi
kosztowac. Niestety na przykladzie opisanych urzadzen widac, ze z
jakoscia jest cos nie tak. Byc moze mam pecha i urzadzenia zostana
naprawione lub wymienione w ramach gwarancji (oczywiscie posiadam
jeszcze gwarancje na oba urzadzenia) albo pora zmienic poglady na temat
jakosci produktow Logitecha i przestac przeplacac.

Na koniec pozostaje mi wyrazic nadzieje, ze w kolejnych ksiazkach nad
ktorymi wlasnie pracuje, bede mogl nadal stawiac Logitecha jako wzor
jakosci i lidera nowoczesnych rozwiazan.
Uprzedzajac pytanie o wynik reklamacji klawiatury pragne doniesc, ze nie oddeslalem je z powodu braku dowodu zakupu. Gdzies sie zapodzial nad czym ubolewam

W odpowiedzi na powyzszy list dostalem odpowiedz z Polskiego Logitecha - streszczajac nalezy wyslac reklamacje pod podany adres w pierwszym poscie. Tak tez uczynilem wypelniajac odpowiednie pola oraz wklajaca powyzszy tekst w jezyku angielskim.

Odpowiedz z centrali logitecha

Cytat:
Dear Bartosz Danowski,

Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

I understand that the colour on the mouse has faded away.

I am sorry for the issue you are experiencing. You can return the device to the point of purchase for an exchange during your warranty period.

If you are not able to return the device to the point of purchase, please write back to me with the following details.

- The M/N: of the mouse, keyboard (if present) and receiver (Model Number)
- The S/N: of the mouse, keyboard (if present) and receiver (Serial Number)
- The P/N: of the mouse, keyboard (if present) and receiver (Part Number)
- Your Address & daytime Telephone Number
- Dealer Name, Address & Telephone Number
- The reason dealer did not exchange the product
- Purchase Date

If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com
Z taka odpowiedzia z centrali powedrowalem do Vobisu i oddalem swoja mysz. Nie bylo najmniejszych problemow z przyjeciem i po 3 tygodniach dostalem nowa mysz.
BD jest offline   Odpowiedz cytując ten post