Mello - musi sie udac bo to jawna wada produktu. Wyobraz sobie, ze kupiles auto z ktorego zlazi lakier. To nie do pomyslenia i mozesz to reklamowac. Jezeli cos Ci beda mowic to wydrukuj to ten list jaki dostalem z Centrali i idz z tym do sklepu i powiedz, ze zgodnie z tymi wytycznymi zglosisz w centrali iz ten sklep nie chce wymienic myszy na nowa. O ile to duza siec to centrala zrobi z nimi porzadek
W razie czego mozesz starac sie reklamowac przez centrale w Szwajcarii.
@Smartek - jezeli nie masz gwarancji ani dowodu zakupu to jest duzy problem. Vobis wymagal zarowno gwarancji jak i paragonu. Musisz poszukac bo moze sie gdzies znajdzie. Jak nie to moze placiles za to karta w sklepie - mozna sprawdzic wyciagi konta i to jest rowniez dowod zakupu towardu.
PS
Moze wcale nie brales paragonu ze sklepu?