Informacje z helpa office'a:
1. Wpisz pozycje listy rozwijanej w jednym wierszu lub kolumnie. Na liście nie należy umieszczać pustych komórek.
2. Zaznacz komórkę, w której ma się znaleźć lista rozwijana.
3. W menu Dane kliknij polecenie Sprawdzanie poprawności, a następnie kliknij kartę Ustawienia.
4. W polu Zezwalaj kliknij opcję Lista.
5. Jeśli lista znajduje się w tym samym skoroszycie, wprowadź odwołanie do niej w polu źródło.
Jeśli natomiast lista znajduje się w innym skoroszycie, wprowadź nazwę zdefiniowaną dla listy w polu źródło.
Upewnij się, że odwołanie lub nazwa jest poprzedzone znakiem równości (=).
6. Upewnij się, że zaznaczone jest pole wyboru Rozwinięcia w komórce.
7. Określ, czy komórka może pozostać pusta: Zaznacz lub wyczyść pole wyboru Ignoruj puste.
8. Aby po kliknięciu komórki były wyświetlane opcjonalne instrukcje wejściowe, kliknij kartę Komunikat wejściowy, upewnij się, że zaznaczone jest pole wyboru Pokaż komunikat wejściowy przy wyborze komórki, po czym wprowadź tytuł i treść komunikatu.
9. Określ, jak program Microsoft Excel ma reagować na wprowadzenie nieprawidłowych danych.
Sprawdziłem działa.
pozdr.
|