[polecam]
dzisiaj obejrzalem 'man on fire' (czlowiek w ogniu) - film mi sie podobal, mimo ze trwa blisko 2:20 to szybko mi zlecialo, jak juz ktos wspomnial 'Secret window' (sekretne okno) jest calkiem calkiem. a film latwy lekki i przyjemny - 'Eurotrip'. a i jeszcze calkiem wciagajacy okazal sie film 'Rekrut' i 'Cradle 2 the Grave' (Od kołyski aż po grób)
[odradzam]
nie polecam natomiast: 'beyond re-animator' - malo ciekawe i mocno naciagane, odradzam rowniez 'cabin fever' (smiertelna goraczka), 'torque', 'house of the dead' (dom śmierci) i 'octane' (krwawa jazda)
|