Cytat:
Napisany przez karel48
I tu tez podobna uwaga -nie każda głośno pracuje.
Ale jest na to rada -zakup Manty poprzez sieć z firmy Restech - serwisanta Manty - masz gwarancje że sprzęt jest dokładnie sprawdzony pod wzsystkimi względami. To bardzo uczciwa propozycja wynikla z tego że odtwarzacze reklamowane w hipermarketach spowrotem trafialy na półki sklepowe i oczekiwały na następnego klienta, któremu uda się wcisnąć wadliwy sprzęt.
Wiem coś na ten temat ponieważ sam byłem swiadkiem takiej sytuacji. 
Ja swojego drugiego Emperora 2 wymieniałem 3 razy zanim wybrałem właściwy - tylko chyba jeden z tej trójki trafił na serwis, dwa na ... sklep. 
|
Pewnie ja też trafiłem na taki wadliwy.
Dziś odebrałem Mantę z serwisu. Na razie chodzi. Czyta DVD i Video CD. W karcie gwarancyjnej napisali, że wymienili taśmę i dekoder, założyli też nową polmbę. Zobaczę, jak będzie dalej.
Pozdr.
__________________
Pozdrawiam.
Lepiej powiedzieć:
"To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz"
Lepiej powiedzieć:
"Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi"
Lepiej powiedzieć:
"Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami"
|