Podgląd pojedynczego posta
Stary 08.06.2005, 14:49   #260
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
zaraz temat wyladuje na smietniku
w LG interesuje mnie tylko jedno - serwis
nie jest to prowokacja - jesli mieliscie z nimi "przyjemnosc" to dajcie znac - bo to istotne czy w razie (oby nigdy) awarii wymieniaja bezproblemowo sprzet na nowy (jak to robi np liteon) czy z upartoscia osla odsylaja ten sam z tymi samymi wadami ale nowym softem (jak np siemens)
opiscie swoje doswiadczenia
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post