Cytat:
Napisany przez nimal
ro29 - liteon jak najbardziej ma tez wlsane serwisy (a dokladniej, jak przypuszczam, bo tak robi 99,9999% firm na swiecie) lokalne serwisy ktore dostaja prawo uzywania loga, prowadza serwis gwarancyjny wystawiajac potem rachunki firmie-matce itd
to o czym piszesz to tylko rodzaj gwarancji - czy jest zalatwiany przez sklep (jak liteon) czy wysylany bezposrednio do serwisu i potem odsylany do klienat - door to door (jak nec)
niekotre firmy prowadza oba rodzaje (np komputronik)
ciagle jednak nikt nie napisal o serwisie lg? bo ze sie nie psuja to nie wieze 
swoje kilka litkow juz pare razy reklamowalem - i naprawde za to kocham ta firme - zawsze bezproblemowo dostawalem nowy, taki sam albo lepszy model, z nowa gwarancja - tak trzymac
wiec jak z tymi lucky golstarami 
|
Witam !
OK - racja - głównie to różnica w formie dostarczenia sprzętu.
I każda z tych opcji ma plusy i minusy - sklep może być np. bliżej, ale np. w serwisie można mieć kontakt z konkretną osobą, a nie pośrednikiem w sklepie.
Ale tak naprawdę różnie to bywa
Pozdrawiam
ro29