Dyskusja: Wybór TV ?
Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.06.2005, 20:17   #18
mikas
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika mikas
 
Data rejestracji: 29.03.2004
Lokalizacja: sam nie wiem :)
Posty: 662
mikas zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez adixo
Dzięki za sugestie ale chce kupić:
max 29`
100 Hz
4:3 - nie cierpie panoramy i mało oglądam filmów z dvd a z kompa wcale i wkurza mnie zpłaszczenie obrazu
kwota na ten cel do 2500 PLN
Te dwa modele podałem bo mi je polecali w 2 sklepach
Jeszcze słyszałem o Panasonic TX29PX10P że dobry, ale w innych sklepach usłyszałem że jednak Philips ma lepsze bebechy

Ten Philips 29PT9020 to jakiś najnowszy model
Bierz Panasonica noo lub JVC, naprawdę Philipsy teraz bardzo się psują. Kiedyś Philips i Sony to były bardzo dobre firmy. Wtedy brałbym je bez zastanowienia, ale nie teraz. Oczywiście Sony Philips ma bardzo ładny obraz, ale co z tego jak zaraz na lub po gwarancji coś padnie i zapłacisz za to gruba kasę Np.. kineskop kosztuje z 1000 zł do lepszego telewizora, lub wymiana jakiegoś procesora. Ostatnio kolesiowi taki padł i zapłacił za niego 500 zł. Sam mam Thomsona, one kineskopy mają bardzo dobre, ale są problemy z czystością pola i ze zbieżnością, i ja na taki trafiłem, mam teraz z nim same problemy.
W moim telewizorze na górze linie poziome są wygięte w środku względem prawej i lewej strony 0,7 mm. Po zakupie telewizora poinformowano mnie w sklepie, że nie jest to niewielka usterka i mogę to zgłosić do serwisu, przyjdą i wszystko ustawią. Zamówiłem serwisanta, po dwóch tygodniach serwisant przyszedł i powiedział, że mam pecha i trafiłem na taki egzemplarz i tego nie da się zrobić gdyż jest to łuk w normie (podobno norma wynosi 1 cm) Przeczytałem całą instrukcje i nigdzie nie widzę informacji o takich normach. Naprawdę jest to coś szokującego, również dobrze norma mogłaby wynosić 5 cm. Skoro takie normy są ustalane to ja jako klient powinienem być o tym poinformowany w instrukcji obsługi. Wtedy telewizor oddałbym do sklepu i wymienił na inny model, gdyż oglądałem ten sam telewizor w innym sklepie i nic takiego nie było, a należała mi się wymiana do 5 dni roboczych. Drugą rzeczą, która jest zła w tym telewizorze to po lewej stronie jest różowa poświata, obraz jest nawet różowawy na czarno-białych filmach. Poinformowano mnie, że jest to spowodowane tym, że telewizor stoi w złym miejscu i wytwarzają się tam jakieś pola magnetyczne. Telewizor przestawiłem i wezwałem ponownie serwis gdyż plamy nie znikły. Serwisant powiedział następnym razem, że ekran jest duży i nie radzi sobie dobrze z wyświetlaniem obrazu. Zauważyłem, że te plamy bledną jak telewizor się dobrze rozgrzeje, ale nadal je trochę widać. Według mnie kineskop nadaje się do wymiany gdyż obraz jest bardzo kiepskiej jakości, oglądałem w sklepie inne takie same modele i były one pozbawione tych wad. Naprawdę jest bardzo zdenerwowany zaistniałą sytuacją, pisałem do serwisu, Thomsona wiele razy na adres serwis@thomson.pl i nigdy nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Naprawdę nie wiem, co mam już robić, na stornie WWW Thomsona nawet nie ma żadnego numeru telefonu do głównej siedziby.
__________________
mikas jest offline   Odpowiedz cytując ten post