@tabsik28
Przecież wszystko jest napisane w tutorialu. Dokładnie i pokolei:
Cytat:
Napisany przez Berion
Uruchamiamy program i klikamy na "Generate". Pojawi się nowe okienko. Wpisujemy w nim nazwę, pod którą będzie widniała nasza gra itp.
|
No jak myślisz? Co to może znaczyć?
Cytat:
Napisany przez Berion
Następnie klikamy na ok. Pojawi się kolejne okienko. Tym razem wpisujemy nazwę pliku licencyjnego (zgodną z rzeczywistością) np. SLES_510.43 Jeśli to nie jest gra to podajemy nazwę *.elf'a np. PS2OS.ELF
|
Tu chyba nie ma co komentować...
Cytat:
Napisany przez Berion
W ostatnim okienku podajemy nazwę naszego pliku graficznego, który będzie utożsamiony z daną grą itp. np. SPYRO.JPG
|
opcjonalnie
Cytat:
Napisany przez Berion
Jeśli nasza kompilacja zawiera mniej niż sześć "składników", resztę "project'ów" można odklikać "ok" (program pozostawi puste miejsce w *.xml'u).
|
Czyli jeśli ty chcesz wrzucić tylko trzy gry to musisz podać te dane trzy razy (ofkoz dla każdej gry inne). Czyli:
- 1.) Insert first game name
Czyli np. Zenek & Ziuta 3 - The Adventure in The Kabacki Forest
- 2.) insert name of first elf file
Czyli np. SLUS_999.99 lub Z&Z3.ELF (nazwa musi być zgodna z tą z pliku)
- 3.) Give a description of the first game
Czyli np. Trzecia odslona fantastycznej serii opowiadajacej przygody mlodego malzenstwa. W tej czesci postanowili spedzic wolny weekend na obrzezach lasow kabackich...
- 4.) Give the name of the first game image
Czyli np. ZIUTA.JPG (o ile taki sobie zrobiłeś)
I tak postępujesz dla każdej z trzech gier, które chcesz umieścić na płycie. Rozumiesz?