Cytat:
Napisany przez ro29
Witam !
W kwestii telepunktów i zamawiania Neostrady - to poza ciągłymi ich awariami, oceniam ich dość pozytywnie.
Ale najlepsze jest to - od około tygodnia neo 128 zaczęło mi się coraz częściej rozłączać (gasła lampka ADSL, po chwili zaczynała mrugać i się modem synchronizował). Poprzednio jak miałem 512 i na początku 128, to też się to zdarzało - ale nie tak nagminnie.
Zadzwoniłem więc na pomoc techniczną. Pan coś sprawdził i zapytał mnie czy to się dzieje od 18.08 bo wtedy zaczęli przestawiać mi 128 na 256 (i niby już powinienem mieć). Ja na to, że może i od osiemnastego - ale 128 to ja nadal nie mam. On na to stwierdził - może u Pana nie ma możliwości technicznych - ale ja na to, że chyba są bo miałem 512 i działało !!
Więc po tej wymianie zdań, sprawę przyjął, nadał numer i kazał dzwonić następnego dnia.
Gdy zadzwoniłem (przy 3 próbie - następnego dnia jeszcze nic nie mieli w komputerze czy sprawdzono) - dostałem odpowiedź, że na centrali jest OK i miła Pani zaproponowała mi za darmo sprawdzenie linni. Monter więc pojawi się w poniedziałek ... i zobaczymy.
No i na moje pytanie w sprawie tych 256, to według niej, ja to już mam, tylko że wychodzi na to, że to jest tylko u niej w komputerze, bo u mnie nadal 128.
I kazało mi to też powiedzieć monterowi.
Pożyjemy, zobaczymy, co się wydarzy w poniedziałek
Pozdrawiam wszystkich !!!
ro29
|
Z tym rozłączaniem miałem podobnie, ale jakoś po przysieszeniu neo 128 na 256 problem zniknął (tą zmiane zrobili mi za free ok 15 sierpnia).
P.S. Jak Ci przyspieszą na 256 to napisz czy zwiększyli tez upload na 128, bo u mnie zwiększyli tylko download a upload dalej mam 64kb/s.
POZDRO