Podgląd pojedynczego posta
Stary 30.08.2005, 14:51   #48
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
A napewno uwaznie przeczytales zacytowany fragment, bo glownie bronisz pensji ktorych ja ruszac nie chce ??

W urzedach sa rozne wydzialy, departamenty i biura - jedne bardziej potrzebne, inne mniej. W jednych urzednicy pracuja 8h na 8h, w innych 4h na 8h. Mozna tez zrewidowac prace agencji rzadowych, PEFRONow i innych tego typu intytucji.

Cytat:
Napisany przez Morris
Przed majstrowaniem przy zatrudnieniu trzeba zmodyfikować PRZEPISY, bo to one wyznaczają tryb pracy i organizację. Jeśli są dziurawe, albo zbyt biurokratyczne - może dochodzić do nieprawidłowości po obu stronach (tzn. urząd-obywatel). Samo wywalenie ludzi, bez reorganizacji całej struktury i zmiany buraczanego często prawa nic nie da. Ale kto to ma niby zrobić, skoro prawo do tej pory tworzyły osły albo krętacze?
Nie - nie tedy droga. O modelu i ilosci zatrudnienia np. w agencji rzadowej nie stanowia przepisy, tylko jej preses. O samym jej istnieniu i trybie dzialania stanowia przepisy. Jezeli przepisy przekladaja sie na odpowiednia organizacje urzedu jest OK, ale jezeli nie (jakis wydzial/departament ma zbyt duza ilosc urzednikow, a inny zbyt malo) to powinno sie zmieniac organicje urzedu zeby pasowala do przepisow, czy przepisy do organizacji urzedu ?? Moim zdaniem to pierwsze. Natomiast jezeli okaze sie ze jakas intytucje mozna w miare bezbolesnie wyciac, to wtedy dopiero rusza sie przepisy.
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post