@nimal
no to ladnie to zainstalowali, nie ma co
tez jezdzilem seicakiem i nie bylo rewelacji, ale cwikla 900 z gazem (ciekawe polaczenie) szla jak na benzynie
dobrze zrobiony gaz powinien przy minimalnym spadku mocy przekladac sie jak 1.3 x wiecej litrow na setke w stosunku do benzolu
przyspieszajac zaplon, mozna ten spadek mocy naprawde mocno zniwelowac
oczywiscie, jak jakis skapiec zalozy (zreszta wbrew przepisom) instalke bez kompa do silniczka z wtryskiem, to potem mocy nie ma albo spalanie duze
Twoje wyliczenia moznaby zastapic moimi, gdzie instalacja gazu za 2100 zwrocila mi sie juz po roku jazdy, silnik tylko 1.6
co dopiero w silnikach 3.0 i wiecej
jak sie duzo jezdzi gaz sie naprawde oplaca, ale trzeba znac dobrego gazownika i miec przynajmniej sredni bagaznik (pomijam tu historie wtrysku gazu bo to jakies 4000 i lepiej)
jezdze na gazie, i wiem, ze nastepne auto tez bedzie na gaz, jezeli tylko bedzie on 2x tanszy od benzola
normalnie wspolczuje serdecznie wszystkim, ktorzy jezdza za min trzy dyszki na setke, widzac te smutne twarze tankujacych wiem, ze potem sie na autostradzie wloka setka, do ktorej przyspieszaja w 20 s, wiec nie rozumiem o co chodzi tym, ktorzy powtarzaja oklepane haslo, ze "gaz zamula"
w tico butla by chyba wykreslila z inwentarza bagaznik, a male silniczki nie nadaja sie tak do gazu, jak te wieksze
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem!
.
|