Podgląd pojedynczego posta
Stary 11.10.2005, 10:57   #8
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Smartek
zycze powodzenia, ja za to walcze o rozpatrzenie gwarancji mojego odtwarzacza mp3..
a wygladalo to tak, ze kilkanascie dni temu nawalil mi - nie wiem dlaczego, wiec wyslalem go do siriusa (kupowalem jednak za posrednictwem allegro - ktorys z pracownikow allegro wystawil zen'a taniej, niz w sklepie). Serwisant siriusa stwierdzil, ze usterka faktycznie istnieje i wyslal go do producenta (creative'a). Dzisiaj (dokladnie po 2 tygodniach od wyslania go do wadowic) skontaktowalem sie z serwisantem i dowiedzialem sie, ze moge wybrac sobie inny model i ew. doplacic roznice w cenie przy odbiorze.. i teraz niezle jaja, bo.. - dalem 750zl przez allegro (ze siriusa!) a kosztuje 825zl i wychodzi na to, ze musialbym zaplacic (jakby za gwarancje! LOL!), ale okazalo sie, ze tego modelu juz nie maja w swojej ofercie i musze wybrac inny (co mnie wcale nie uszczesliwilo, poniewaz nic innego w podobnej cenie z podobnymi parametrami nie znajde..). Klocilem sie chyba z godzine i udalo mi sie uzgodnic, ze - jesli nie znajda takiego samego modelu to oddadza mi kase (i wtedy kupie sobie [prawdopodobnie jakiegos iRiver'ka] na allegro). Cale szczescie, ze udalo mi sie go przekonac.. i tak czy siak - wyjde na swoje i bede mial nowke
pozdro
nic niekupujcie w siriusie..... jechałem do gdańska z palmtopem asusa zakupionym w siriusie..... Słuchałem muzy, Palmtop był w futerale. Raptem zaczął wyć wyłaczyłem go, właczam patrzę.....rozlany wyświetlacz....Dałem do serwisu ich , po 14 dniach stwierdzili że wina klienta pękł. Wiec wymienili, Dostałem oryginalny, patrzę zero rysek zero pęknięć , z tyłu zaś metalem zabezpieczony i też nie pęknięty. Jeden serwisant mówił od nich że to normalne
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post