Kurier door2door to bardzo miłe z ich strony. Ale 'naprawa poprzez wymianę na nową' to jakieś kuriozum. Albo wymiana albo naprawa.
W takim razie nie pozostaje nic innego jak reklamować szmelc na podstawie niezgodności towaru z umową a nie gwarancji.
Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu;
termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.
Tylko pewnie trzeba by się z dziadami miesiącami sądzić o te 200zł, bo jak znam życie to usłyszy się "to daje pan na gwarancję czy nie...?" A na sądy to nikt nie ma czasów ani nerwów, pomimmo że sprawa jest oczywista i prost do wygrania.
Heh, już nie wiem co wybrać - bo o ile dobrze zrozumiałem post coxisa, to Benq też daje kuriera door2door - z tym że dostajemy sprzęt 'po kimś', czasami nawet niesprawny

Ech, już sam nie wiem co kupić - choćby ze względu na gwarancję.