Cytat:
Napisany przez daniel5120
jezeli przez serwis koles przestal sprowadzac litki i benqi to jednak znaczy ze cos z nim jest nie tak...
|
Koleś (sprzedawca) zawsze wypatruje własnego interesu, więc jeżeli ma towar (lg) który jest objęty gwarancją door to door, to sprawy reklamacji spadają na klienta, a sprzedawca tylko liczy kasę...
Dlatego sprzedawca zawsze będzie Cię namawiał do kupna sprzętu objętego taką gwarancją. Z litkami było duzo problemów, trzeba było je wysyłać do serwisu, kłócić się z klientami, z kolei BenQ jest tani i za mało się na nim zarabia

Plusem lg jest to że wymieniają napędy na nowe a nie odnawiane jak BenQ.
Ja tam mam NEC'a i się cieszę... a reklamowany Litek po 26 dniach nie wrócił z serwisu... i dzięki "uprzejmości sprzedawcy" został zamieniony na ... lg.
__________________

Tak, na pewno tak, raczej tak, chyba tak, chyba nie, raczej nie, na pewno nie, nie.