Cytat:
Napisany przez ZbigNieff
Co wkoncu z tym monitorem i z ta nagrywarka?? I podajcie mi model tej karty,
bo ja nie wiem co to znaczy to SV3.0
|
VS i
PS
Vertex Shader i
Pixel Shader .
Pixel Shader - mechanizm obecny w kartach ATI Radeon 8500 i GeForce3, odpowiedzialny za ostateczne generowanie obrazu, który ma zostać wyświetlony. Cecha charakterystyczna - możliwość przypisania do każdego piksela oddzielnego programu modyfikującego jego parametry.
Vertex Shader - moduł w kartach GeForce3 i ATI Radeon 8500, pozwalający wykonywać zaawansowane operacje na wierzchołkach (vertex), nieobciążające głównego procesora komputera. Do każdego wierzchołka można przypisać oddzielny program, sterujący jego zachowaniem.
Dokladniejszy link do tego zagadnienia.
Ogolnie, sa to pewne uklady ,dzieki ktorym gry dzialaja. Nowsze gry wymagaj w wersji 1.0 wzwyz. Nie potrzebna ci jest z 3.0 tylko z 2.0. Do jakiej ceny chcesz karte graficzna??
Nagrywarka - BenQ 1640 POLECAM

Sam ja mam i bardzo sie ciesze. Szybka i cicha praca.
Duzo testow na forum.