Dyskusja: NVIDIA Quatro4
Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.09.2002, 09:55   #9
-Sid-The-Rat=>
Kocham Paskudy, Świntuszę
 
Avatar użytkownika -Sid-The-Rat=>
 
Data rejestracji: 30.03.2002
Posty: 6,017
-Sid-The-Rat=> niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
tak bylo z quatro opartym na starenkim juz gf256 - wiele sie zyskiwalo uaktywniajac te kilka dodatkowych funkcji - jednak ciezko bylo znalesc taki model 256 ktory dawalo sie podkrecac - wiekszosc byla robiona juz na domowym chipsecie lub zabezpieczona przed takim 'wandalizmem' [gf256 byl poczatkowo kata proff... szybko sie okazalo ze glupie gry sa w stanie wykorzystac jego moc a czasem nawet sie dlawia...]

te nowe quatra oparte na gf4 maja 'troche' przerobionego scalaka i plytke - powywalane wszelkie niepotrzebne smieci (MPEG wlasnie) dorzucona obsluga szerszej szyny pamieci (zawsze w geforcach ograniczeniem jest przepustowosc pamieci - procek moze duzo wiecej niz od niego mozna wymagac przez te pamiec (jaki jest efekt zwezenia tego miejsca wystarczy porownac gf2m400 i gf2mx200) no i naturalnie czesci najwyzszej jakosci

i sa strasznie drogie...

widzialem co potrafi stacja graficzna Apollo - stara juz i teoretycznie smieciowata - zaden geforce nie pociagnie takiego czegos (turbina do rafinerii - 20tys lopatek, kazda wymodelowana w kilkunastu tysiacach wierzcholkow - tak dokladnie zeby dalo sie na podstawie tego modelu precyzujnie wymodelowac je laserem - a kazdy blad i krzywizna - wielkie bum...)
__________________
2 * nec 20WGX2.. o mamo.. oczy za uszy
nie odpowiadam na pivy z pytaniami jak sie komus wlamac na mail [co za pomysl] i z prosba o pomoc w konfigu czegostam. te czasy sie skonczyly.
-Sid-The-Rat=> jest offline   Odpowiedz cytując ten post