Podgląd pojedynczego posta
Stary 06.01.2006, 16:40   #4
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Cytat:
Napisany przez helus4
[...] Czy da sie w jakis sposob przekonwertowac format gier *.z64, *.v64 czy *.rom z NINTENDO64 na obraz [...]
Hmm... "format gier". To nie tak. Wymienione przez Ciebie formaty to też jakgdyby obrazy tyle, że nie płyt, a pamięci ROM w cartridgu.

Nie da się tego tak "przerobić", aby poszło na innej platformie. Każda aplikacja jest pisana pod konkretny sprzęt (cpu, karta gfx etc. etc...) i nie da się tego obejść w inny sposób niż emulacja "stacji", na którą jest ten rom. W tym przypadku to absolutnie nie realne. To tak jakbyś chciał zaemulować grę z Xboxa na PS2 (upraszczjąc).

BTW: Gdybyś miał kod źródłowy tej gry to inna bajka, ale nikt Ci tego nie da "ot tak". Nie wspominając o biegłej znajomości ASM/C i architektury PSXa.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 06.01.2006 o godz. 16:43
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post