Podgląd pojedynczego posta
Stary 04.02.2006, 22:53   #19
MaciejT
Team Member
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika MaciejT
 
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
MaciejT zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Patrix
prawde mowiac zanim wybralbym sie tym do miasta spedzilbym 20 min na cwiczenia jestem pewien, że by mi się pokiełbasiło na drodze
Mercedes C220 CDI, spalanie na poziomie 5 - 6,5l to raczej nieduzo.

Odchylajac dzwignie zmiany biegow do siebie (w lewo), zmniejszam bieg o 1, w prawo zwiekszam o 1. Przytrzymanie przez ponad sekunde dzwigni w prawo, zmienia bieg spowrotem na domyslny, czyli D.

Do samej obslugi mozna sie szybko przyzwyczaic: lewa noga maksymalnie na lewa strone, na miejsce specjalnie dla niej przygotowane.

Bardzo fajne jest to, ze po puszczeniu hamulca, na biegu D samochod sam jedzie do przodu (rozpedza sie powoli az do 5 km/h), a na R jedzie do tylu. Funkcjonalnosc bardzo przydatna przy ruszaniu ze wzniesienia.

No i trzeba pamietac, ze najwazniejszym pedalem w takim samochodzie jest HAMULEC.

Osiagi praktycznie takie jak w wersji z manualem, jak komus nie wystarcza wydajnosc automatu to mozna "przytrzymywac" biegi recznie.
Ogolnie, komfort, komfort, komfort, a na dodatek wygoda. Same zalety.

Natomiast auta ze skrzyniami DSG znaczaco szybciej przyspieszaja niz ich odpowiedniki z manualami.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved
MaciejT jest offline   Odpowiedz cytując ten post