Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.02.2006, 21:31   #9
macoo
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika macoo
 
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
macoo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
wysłalem maila z moim problemem na adres który był podany na karcie gwarancyjnej. Pierwszy mail doszedł a gdy potem wysyłałem coś jeszcze dodatkowego to przyszło mi coś takiego:
Wiadomość z serwera pocztowego o2.pl

Z przykrością informujemy, że nie powiodło się dostarczenie wiadomości pod adres serwis@ardata.pl

odpowiedź serwera docelowego:
connect to ns1.alstor.com.pl[83.238.108.140]: Connection timed out


To oznacza że zablokowali wiadmości przychodzące z mojego adresu? Wiwem jedno Toshiba jest u mie stracona. Pogadam z rodzicami może przejade się do Media Markt, bo tam to szajstwo kupiłem i tam coś zdziałają.


A oddawał ktoś ta nagrywarke na gwarancji. Jeżeli tak to co serwis robił naprawiał to czy oddawał kase lub nową nagrywarke.
__________________

Ostatnio zmieniany przez macoo : 19.02.2006 o godz. 21:45
macoo jest offline