Dyskusja: problem pytanie
Podgląd pojedynczego posta
Stary 03.04.2006, 13:07   #8
superrrmario
PODWÓJNY DZIADEK
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika superrrmario
 
Data rejestracji: 26.06.2004
Lokalizacja: Łódź
Posty: 6,454
superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Desden
Zwykłą tzn jaką, dooma3?Jak o tym myslałes to zapomnij,ale jest program Yabasic dzięki któremu mozna importowac kody źródłowe z Basica przez to mozna twozyc gry pecetowe na ps2(tzw.garażówki:d).Inna metoda to kod źródłowy gry,zazwyczaj jakiegoś SuperMario, można kompilować narzędziamy do tego przystosowanymi chocby np. DevC++.
Nie są to oczywiście jakieś spore mozliwosci, ale zawsze coś
1.Tylko nie Supermario nie chcę być kompilowany
2.Ponieważ jesteś nowa, sugeruję w tytule posta podać skrót problemu. Tytuł "help", "pytanie", "problem" niewiele wnosi.
Pozdrawiam
superrrmario jest offline   Odpowiedz cytując ten post