Podgląd pojedynczego posta
Stary 08.04.2006, 14:21   #14
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cool

Cytat:
Napisany przez Ghost_mode
Tu się zgodzę
Rzeczywiście '1' była przy syntetykach typu 0W i 5W
A 'super' przy półsyntetykach 10W i mineralach 15W...
I wszystko jasne, reklama Mobila już jest - teraz powinni nam zapłacić
spamik poszedł niezły ale w samochodzie mam TOTAL, bo ASO Citroen taki leje na przeglądzie
a jeśli chodzi o główny temat to najważniejsze, aby nie zalać syntetyku do silnika, który był na mineralnym.
jeśli chodzi o lepkość, to w klimacie UK (gdzie tam spada do -10 w Szkocji?) 10W40 lub 15W40 jest (15W40 jest jest do -25 stopni)
dla mnie bzdurą jest płacenie w polskich warunkach za syntetyk z zerem na początku, który pozwala na rozruch silnika przy minus 55 stopniach jak sporo tańszy z piątką pozwala na rozruch przy minus 45 )
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post