Cytat:
Napisany przez Ghost_mode
Tu się zgodzę 
Rzeczywiście '1' była przy syntetykach typu 0W i 5W
A 'super' przy półsyntetykach 10W i mineralach 15W...
I wszystko jasne, reklama Mobila już jest - teraz powinni nam zapłacić 
|
spamik poszedł niezły

ale w samochodzie mam TOTAL, bo ASO Citroen taki leje na przeglądzie

a jeśli chodzi o główny temat to najważniejsze, aby nie zalać syntetyku do silnika, który był na mineralnym.
jeśli chodzi o lepkość, to w klimacie UK (gdzie tam spada do -10 w Szkocji?) 10W40 lub 15W40 jest

(15W40 jest jest do -25 stopni)
dla mnie bzdurą jest płacenie w polskich warunkach za syntetyk z zerem na początku, który pozwala na rozruch silnika przy minus 55 stopniach

jak sporo tańszy z piątką pozwala na rozruch przy minus 45

)