Pomyliłeś pojęcia. To nie przebudowa obrazu tylko RIPowanie, a to już wyższa szkoła jazdy. Potrzebujesz biegłej znajomości hex edytora i budowy tabel w munge file'ach.
Odpuść sobie... Lepiej skorzystać z gotowych ext/reb etc... do danej gry. Dostępne na PS2NFO i PS2ModzParadise, a i tak do większości będziesz potrzebował tabeli z LBA pliku (nie obrazu ofkoz).
Generalnie mogę polecić eXpert i CRC, ale za dużo plugów do nich nie ma.
Generalnie jednak to jest dla zaawansowanych i odradzam Ci się w to bawić. Poszukaj RIPKita do gry, która Ciebie interesuje (są do większości gier wydanych na DVD9).
Cytat:
[...] 3. Do jakiego rozmiaru gierki SM 3.6 sobie radzi? 4.37gb? a powyzej trzeba obraz przebudowac?
|
Przeceniłeś Swapa

Mniej, około 4.2GB.
Teraz tak: niektóre gry (jakie nie wiem) korzystają z falseLBA, czyli pliki ułożone są "z dziurami". Wystarczy skopiować te pliki i odbudowć obraz układając je w takiej samej kolejności.
Jeśli nie, to trzeba coś zRIPować (A/V).