no tak szlo troche za gladko

.
Ale po kolei.
Podpialem 3-ci glosnik i z nim troche pojezdzilem - zabraklo czasu na 4-ty.
Znow oczywiscie na +

.
Z wieczorka znalazlem troche czasu na upragniony czwarty glosnik.
Podpialem uruchomilem radyjko - no pieknie zagralo

. - dopiero teraz moglem powiedziec ze warto bylo.
Dzis rano odpalam auto i zdziwienie
Ciagly sygnal w tle bez wzgledu na to czy mam sciszone czy tez podglosnione( wtedy zanika bo muzuka jest glosniejsza.
Dodam ze nie nasila sie w miare podglasniania - ciagle ta sama wartosc.
Wylacze silnik wszystko OK.
Sygnal pojawia sie tylko w jednym sygnalowym ( przekazuja go glosniki nr 4 i 2 ze schematu)- a poniewaz z radia mam tylko jedna pare wyjsc to na koncu jest rozdzielacz na 2-a wyjscia.
Tak ze buczy - wyje cala prawa strona i wysokie i basy( powiedzmy ze jest to jakies 5-10% w skali glosnosci- oczywiscie nie radia - tylko tego co slucham)
Drugi kanal jest OK
Na schemacie chodzi wlasnie o glosnik nr4
Na czerwono dalem w 1 progu zasilanie + kabel do lewego glosnika na przod.
W 2-im progu zas leca sygnalowe (na niebiesko) + kabel do prawego glosnika na przod
To znaczy ze musze dokupic takie cos
http://www.audio.abad.pl/product_inf...roducts_id=292
czy moze cos innego

jest pzryczyna.
sygnal nie ma zwiazku z tym jak silnik pracuje -jest to ciagly sygnal i tyle.
No i gdzie sie go podpina przy wzmacniaczu czy radiu.