Jeżeli chodzi o napędy na gwarancji to nie radze niczym czyścić. Sprężonym powietrzem po wysunięciu tacki tym bardziej bo efekt jak lizanie lodów przez szybke. Z resztą niby po co czyścić napęd na gwarancji. Jak zaczyna sie psuc to sie oddaje do serwisu.
Napisałem ten jakby to powiedzieć mini poradnik bo na forum brak jest opisów czyszczenia włąśnie inwazyjnego. Takich wspaniałych stwierdzeń jak użyć patyczków albo płyty czyszczącej to jest pełno. A zabiegi takie jak kalibracja lasera to własnie jest po to by napęd dalej działał. Ciekawe co to według was jest nieinwazyjny skuteczny sposób wskrzeszania napędu.
Jeżeli chodzi o jakość mojego tekstu to nie bede sie powtarzał jak rozmontować napęd bo to też jest już na forum. Zdjęcia niedługo dodam. Bedzie jasne gdzie czego szukać. Poza tym jak ma ktoś pytania to zapraszam do dyskusji.
|