Dyskusja: Prey
Podgląd pojedynczego posta
Stary 26.06.2006, 19:57   #10
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez kiewas
dokładnie, engine Source generuje przecież bez problemów efekty zgodne z DX9.
engine source....przeczytaj poprzedni post, gdzie w halfie 2 dynamiczne oświetlenie?
a wogóle pepperman też sobie zaprzecza, pierwsze mówi,że coś mi się pomyliło , a później daje czadu z dynamicznym oświetleniem...

i tu cytat z opisu half life 2 episode one "Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie"
...czyli dopiero teraz można mówić o technologiach(czy raczej technologii) zaimplementowanych w halfiku
...tak czy inaczej hl jest gienialny a doom tylko ładny(ciemno jak w ....)
i tak wszyscy schodzimy z tematu, topik traktuje o PREY i dajmy już spokój

...kiewas...chyba ten matrix za długo cię ma
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 20:02
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post