Dyskusja: Prey
Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.06.2006, 02:05   #22
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
...
Dla twojej informacji - HL2 powstawal na Source Engine 2 - poprzednia wersja silnika wygladala tak: http://img.gamespot.com/gamespot/ima..._screen025.jpg - tak to autentyczny screen z bardzo wczesnej wersji HL2

Cytat:
Napisany przez pepperman
jak swiat stary nie ma cienia bez swiatla . btw. rozwal jakas lampe albo zarowke w HL2
To ze nie mozna zbic zarowki o niczym nie swiadczy - czy model jest mocniej oswietlony ze strony z ktorej pada swiatlo? tak wiec jest dynamiczne oswietlenie. Zrozum ze to nie wazne czy zrodlo swiatla sie porusza czy to obiekt oswietlany porusza sie wzgledem zrodla swiatla - o ile uklad cieni i rozswietlen na obiekcie sie zmienia to jest to oswietlenie dynamiczne.
A co do zbijania lamp - idzie to uzyskac banalnie robiac swoja mape wiec?
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"

Ostatnio zmieniany przez REi : 27.06.2006 o godz. 02:09
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post