Cytat:
Napisany przez alien666
ten screen tak samo może być concept artem, niewyraźnym, w niskiej rozdzielczości i na dodatek poddanym stratnej kompresjii(chyba z kilkadziesiąt razy), ta fotka niczemu nie dowodzi...ten autentyczny screen kojarzy mi się z autentycznymi relikwiami sprzedawanymi w średniowieczu 
a propos zbijania lampek...
a po co ja mam robić mapę przecież programiści mogli to zrobić aby zwiększyć realność rozgrywki(nic to nie da bo boty i tak widzą w ciemnościach)...nie chciało się?
a to szkoda 
niby takie nic(zbijanie lampek), a jakiego smaczku by to dodało
jak pamiętam nolfa 2 , tam przynajmniej żarówkę można było wykręcić, a i cień czemuś służył i można było się ukryć 
wogóle to nie ma o czym mówić , szłoby ten temat ciągnąć w nieskończoność...

|
czyli ze HL2 mial byc strzelanka z elementami skradanki? Moze jeszcze rpg i rts z widokiem tpp? Przypominam ze nie chodzi o zarowki tylko o to ze dynamiczne oswietlenie w HL2 jest i nic tego nie zmieni - nawet gdyby owa zarowka byla rozowa i wlochata.
Co do screena - pochodzi on z stworzonego przy udziale Gaba Newell'a. artykulu o procesie powstawania HL2 (ktory zreszta polecam -
http://www.gamespot.com/features/6112889/index.html ) i pochodzi dokladnie z 7 jego strony:
http://www.gamespot.com/features/6112889/p-7.html