Dyskusja: Prey
Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.06.2006, 03:47   #24
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
ten screen tak samo może być concept artem, niewyraźnym, w niskiej rozdzielczości i na dodatek poddanym stratnej kompresjii(chyba z kilkadziesiąt razy), ta fotka niczemu nie dowodzi...ten autentyczny screen kojarzy mi się z autentycznymi relikwiami sprzedawanymi w średniowieczu
a propos zbijania lampek...
a po co ja mam robić mapę przecież programiści mogli to zrobić aby zwiększyć realność rozgrywki(nic to nie da bo boty i tak widzą w ciemnościach)...nie chciało się?
a to szkoda
niby takie nic(zbijanie lampek), a jakiego smaczku by to dodało

jak pamiętam nolfa 2 , tam przynajmniej żarówkę można było wykręcić, a i cień czemuś służył i można było się ukryć
wogóle to nie ma o czym mówić , szłoby ten temat ciągnąć w nieskończoność...
czyli ze HL2 mial byc strzelanka z elementami skradanki? Moze jeszcze rpg i rts z widokiem tpp? Przypominam ze nie chodzi o zarowki tylko o to ze dynamiczne oswietlenie w HL2 jest i nic tego nie zmieni - nawet gdyby owa zarowka byla rozowa i wlochata.

Co do screena - pochodzi on z stworzonego przy udziale Gaba Newell'a. artykulu o procesie powstawania HL2 (ktory zreszta polecam - http://www.gamespot.com/features/6112889/index.html ) i pochodzi dokladnie z 7 jego strony: http://www.gamespot.com/features/6112889/p-7.html
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post